Carbon7.cc

Bonjour,

Je vous présente Carbon7 (ne pas confondre avec C-7). C'est un HYIP qui possède deux plans :

7% daily pendant 30 jours (les intérêts sont uniquement versés du Lundi au Vendredi). (approximativement 154% (deposit incluse) pour 30 jours )
      110% after 7 days (plus proposé comme un plan d'essai).

Les paiements sont instantanés :)

Les options de deposit sont PM, Payza, STP, Payeer et BitCoin :)

Concernant le parrainage vous obtiendrez 5% de vos filleuls direct sur leurs investissements.

A noter que le site est en ligne depuis le 1er Juin, donc déjà un mois et demi en ligne donc à prendre en considération si vous comptez investir.

Cependant de nombreux membres continuent à investir (des nouveaux et anciens) et il est très bien côté sur tous les monitors et blogs :)

Pour ma part je suis dedans avec 100$ :)

Le lien : Carbon7 - Best Investment | Make Money Online | Work From Home | Earn Money Online | Return On Investment | Hedge Fund | Money Management

Si vous avez des questions n'hésitez pas :)
      Carbon7 est vraiment excellent. Je suis déjà en profit et je pense que je vais réinvestir au fur et à mesure pour avoir toujours 4 slots de $50 actif. Certains joueurs expérimentés affirment que ça durera peut-être jusqu'à noël. Sans aller jusque là j'espère qu'on a encore un ou deux mois devant nous.

Un message intéressant de l'admin (bien que ça soit à prendre avec des pincettes concernant un HYIP) :

Hello Mixvicente

Thank you for showing such interest in Carbon7 services, by the way you are free to publish this answer online, it is no secret.

We're aware of the recent events (fluctuations) in the HYI market, many programs collapsed like a house of cards due to panic / crisis.
      The crisis did effect us in some extant but its influence on Carbon7 is non significant, it is infect helps us to eventually move ahead.

We've took precautions to insure high probability of staying stable to work and grow for the very long term. Here are some of our principles:

1. More than reasonable withdraw time frame of up to 48 business hours which is 6 business days + 2 days weekend (each day have 8 business hours).

2. We don't pay and credit interest during weekends yet we accept payments, this fact help tremendously during difficult times to stay way above water.

3. Even if Payeer demise like LibertyReserve we still won't suffer much because we never keep too much funds in any of our payment processors.
      This is done to insure liquidity of those funds in case of emergency and to protect us from account suspension / freezing events.
      That practice is utilized for Bitcoin as well, we use multiple reserves to lower the chance of hacking to protect ours and members funds.

Moreover if we liquidate most of our funds from all our payment gateway it gives freedom to support possible funds shortage in one of our payment processors.

We've been online for 2+ months and things are progressing outstandingly well, this fact allows us to predict that there is high probability to stay for the very long term.
      In fact I see no reason not to cross into the 2016 year. With time the storm will settle and that fact will help establish our position as an absolute leader of that market.

I hope that you find my answer to your satisfaction.

Sincerely,

Thank you, and warm wishes.
      Carbon7's Administration
      Il est toujours vivant le Carbon7 ! C'est le meilleur HYIP de 2015 sans contestation possible. Durera-t-il jusqu'en 2016 ? C'est beaucoup moins certain ! :D

Je regrette de pas y avoir mis plus, quand je vois certains investisseurs qui y ont mis plusieurs milliers de dollars, ça fait envie ! Mais bon, je ne suis pas à plaindre non plus !