Bitcoin - Income

Effectivement, sacré changement. Vu que je ne mets qu'une somme ridicule, je vais mettre 0% et quand j'aurais de quoi remettre, je changerais le %. Même si je dois avouer que le 100% me tente bien, mais il faut y croire à mort lol.
      Salut les amis :)

Bon, dépôt fait hier, mais toujours rien reçu, et je suis donc allez voir Blockchain, mais j'avoue que j'ai du mal à comprendre :/

​As you know, we use Blockchain.info as a partner and provider of API service. Unfortunately, incorrect work of Blockchain.info causes certain crashes with deposits in our project at the moment. Earlier this week, we have faced with instability of the automatic payments and we stopped to get your investments.
      The system works as follows: to make a deposit you should to generate a temporary transit address and send bitcoins to there. This address contains important information about your deposit (your username, the amount of the deposit and the selected investment plan). After coming of bitcoins to the transit address Blockchain.info should send them to the address (wallet) of Bitcoin Income project. But because of the API failure bitcoins are not sent and still are on transit addresses. This means that money is not available to trade and we can't use these funds (because we did not get them).
      We know that Blockchain.info is solving the problem and hope they will do this as soon as possible. You can follow current news through official Twitter account of Blockchain.info: twitter.com/blockchain/status/608278475259002880
      Because we stopped trading temporarily we're unable to meet commitments and pay profits in full. We are not completely sure that payments will be made correctly by Blockchain.info and you will get your profit. So from now you will be able to see all the accruals of profit in your account but you cannot withdraw them while Blockchain.info will fix the problem. We hope such problem will be solved soon.
      Now you can make investments because they will be deposited as soon as the automatic payment system will work.
      We bring our deepest apologies for the inconvenience, this is not our fault.
      Je souhaite sincèrement me tromper mais d'autres sites ont déjà repris les paiements suite aux problèmes de Blockchain.info.

Et le message expliquant qu'ils ne peuvent pas payer mais qu'ils acceptent les dépôts est très rigolo ! :D

Néamoins ayant moi-même de l'argent investi, j'aimerais vraiment me tromper mais j'ai suffisamment vu ce genre de situation pour ne pas espèrer beaucoup.
      dans mon twiter ajourd'hui

Blockchain

@blockchain
      12 juin

@chcsuter There is still a longer than usual delay with our Receive Payments API, however the funds will eventually forward.

​@chcsuter We understand this is a serious inconvenience and apologize for that. We will update with an ETA as soon as possible.

Toujours pas de traces de mon dépôt, j'ai envoyé un message au support il y a 24h, mais vu que c'est le weekend, cela ne m'étonnes pas de ne pas avoir de nouvelles.
      Apparemment, ils ont ouvert un nouveau site : EarningsToday.

Ma stratégie pour ce programme :

- soit 2 cycles de 12 jours sans "compounding" (ou alors "compounding" uniquement pendant le 1er cycle),

- soit un investissement sur le cycle long de 160 jours sans compounding et qui vivra verra.

J'hésite encore, je vais probablement la jouer prudente et choisir la 1ère stratégie (en réinvestissant éventuellement le profit dans un 3ème cycle si ça tourne bien).

Le lien : earningstoday.net

Mon lien : earningstoday.net/?ref=CiNoD

Bonne chance si vous investissez !