MY PAYING ADS Packs à 120%

Finalement ça correspond bien,je recoit 2.09$ pour 1 heure au lieu de 2.29$ soit 0.20$ de moins.

J'ai 48 packs de 5$ qui en tout me donne 4.8$ par jour soit 0.20$ par heure,en pratique 0.80 toutes les 4 heures maintenant

Donc,je recois 2.09$/h pendant 3 heures et je dois logiquement recevoir 2.89$ lors de la quatrième heure.
      C'est ce que je dois encore vérifier.

Bonne fête à moi alors :D (Pascal est aussi mon prénom)
      Oui Sandefo :) pas mal de membres sur le groupe FB se plaignent de demande plus longue. Les admins ont mis une note disant 4-5 jours désormais. Des membres disent recevoir sous 7 jours dans de rares cas. Uday est passé commenter pour dire qu'ils font de leur mieux pour que les délais reviennent à la "normale". On va donc patienter et observer tout cela.
      Commencez à miner le Futuro, rejoignez moi sur Futuro Network
      Nouveau changement pour les délais de retrait.

Hier, Keithy Broome 18 h

1. Perfect Money - 2 days
      2. STP - 4 days
      3. Payza - 4 to 5 days
      4. Coinpayments (Bitcoin) 4 to 5 days.

We are expecting to get back to 72 hours by next week.

Aujourd'hui, Anneke Mok 21 min

1. Perfect Money - 2 -3 days
      2. STP - 5 days
      3. Payza - 5 to 7 days
      4. Coinpayments (Bitcoin) 5 to 7 days.

We are expecting to get back to 72 hours by next week.
      Signature:
      Un boniment.
      Un propos dont l'objectif est de plaire, convaincre et/ou séduire, et donc de faire baisser la vigilance. Même le bon y ment.

Un bonimenteur.
      Une personne qui utilise la parole en affirmant des qualités qui séduisent, accentuant certaines pour tromper le public, généralement pour vendre des produits ou des services, des choses ou des idées. Il donne à des illusions un caractère authentique et contourne les possibilités de clarification en usant de supercherie.
      Les fonds Paypal viennent d'être comptabilisés dans mon total et dans ma limite de retrait,le compte est bon :thumbsup:
      J'ai reçu à l'instant un mail de MPA m'informant de cela ^^

We updated the Paypal seed money balance information in your Earning pool stats. Please check your Earning Pool stats and contact us if there is any further error.Please do not hesitate to contact us if you need any further assistance. Thanks and wish you a great day ahead.
      Le plan adpack 5 est remplacé par un autre plan appelé Booster Pack

Dear All,

Hope you are all doing well. Here at MPA headquarters we are progressing well and would like to congratulate everyone for their contributions.

Firstly, regarding the withdrawals at MPA, we are tirelessly doing everything in our capacity to improve the withdrawal processing time frame. All withdrawals will be processed in queue.

Our management is prioritising boosting our daily sales and we shall be running rigorous promotions over the coming days. With all our team work we shall see great results.

We rate our performance as good although we are striving for excellence! We have many potential marketers and online earning seekers to whom we can reach and share our program with. MPA offers an invaluable opportunity and we are dedicated to ensuring quality value.

We have also been working on some new and exciting products. So please keep a look out for these on our Facebook channel!

In the meantime we would like to announce the MPA Booster Plan! This will replace Adpack Plan 5. Please see details below:

MPA Booster Pack (AdPack Plan 5)

[The earnings for this AdPack will be directed to re-purchase wallet and this wallet will be re-named as Booster Earnings]

✅ Adpack Cost: $50

✅ Activity rewards upto: 120%

✅ Membership type needed: Elite

✅ Referral Commissions: 5%

✅ Advertising credits: 1000 Cashlinks [of 0.001 click value to the Surfer]

✅ Cap on daily earnings: upto 1-2% per day

✅ Maximum daily purchases: 100

✅ Number of active adpacks one can possess: 2000

✅ Purchases are from Payment Processor, Leader's commissions and/or Booster Earnings

✅Daily Withdrawals Cap from Booster Earnings: Upto $1000

✅Total Maximum withdrawals: 2 times the purchase amount

[1]There have been many new members requesting for higher withdrawal limits in the past and we are exploring this option through this Adpack plan.
      [2] The MPA Booster AdPacks can be bought by any member at any stage.
      [3] Also, by offering Cashlinks as advertising product for this adpacks, the advertisers will be provided with Faster traffic of high quality visits. Also, members will get lot of cashlinks and it can bring huge member base to our platform and can boost the Alexa rank to higher level. This will help for our future Advertising products that we are going to bring.
      [4] This revised Adpack will have potential to increase our revenue.

After the implementation of this Adpack, members can be able to request for a maximum of 3 withdrawals per day: one from Earning balance; one from Leader's Commissions and one from Booster Earnings.

This Adpack is available for purchases as of now and Adpack plan 5 will no longer be available for new purchases. The already bought adpacks under Adpack plan 5 will continue to receive the earnings until they expire.

We thank you for all your continuous support and wish you all a great day ahead.

Best Regards,
      MPA-MPCA Admin Team
      Et bien le pack à 5$ est sans abonnement, rapidement renouvelable au vu de son prix. Là, faut s'abonner quoi qu'il arrive.
      Ce n'est pas sur la durabilité du site que ça me plaît moyennement, mais sur mes capacités financières. ^^

Sanna Hellström Kall 5 h

This will probably be deleted .... but WHY not tell us what is the difficulty to pay? I´ve been in numerous rev share programs and they all somewhere along the line have difficulties paying. And that is the beginning of the end. WHY focus on anything else than to pay the members? WHY not hire more staff??? What is the excuse??? You spend money on events and new ad packs but not on making sure we get paid. WHY????? And once we get the money into ex Payza, there´s another 5 days at least before the money is paid out. I´m asking Uday Nara to explain and calm us as to what the problem is? Withdrawals in my opinion should be instant. NINE days now in waiting mode!!!

Uday Nara 4 h

Sanna Hellström Kall: We are working on improving the withdrawal's processing. Our every single move is to run MPA smoothly over long time. Regarding the event, it was not done for fun. Such events have proved to inspire members in a positive way to bring new sales to the programs and it was done with that objective.

Signature:
      Un boniment.
      Un propos dont l'objectif est de plaire, convaincre et/ou séduire, et donc de faire baisser la vigilance. Même le bon y ment.

Un bonimenteur.
      Une personne qui utilise la parole en affirmant des qualités qui séduisent, accentuant certaines pour tromper le public, généralement pour vendre des produits ou des services, des choses ou des idées. Il donne à des illusions un caractère authentique et contourne les possibilités de clarification en usant de supercherie.
      Ca ne m'étonne pas en même temps, MPCA étant exclusivement en Bitcoins, il attire moins, et c'est un joli chiffre pour MPA sachant qu'il a quand même plus de 2 ans.