InstantAdBuzz

InstantAdBuzz

InstantAdBuzz 3

Result is only visible for participants

Je viens vous proposer un nouveau revshare actuellement en prélaunch. Il devrait démarrer le 18 avril.

Les points forts qui le distinguent à mes yeux :
      • ressemble fortement à AdBrook
      • pas de pubs à cliquer chaque jour (juste 7 pubs à cliquer quand on veut retirer)
      • gains instantanés à chaque seconde
      • retrait instantané (un par jour du lundi au samedi)

Le plan :
      • pack de 10$ uniquement
      • rapporte 140%
      • gains journaliers entre 1,5 et 6% (auquel on multiplie un coefficient multiplicateur comme AdBrook)
      • retrait entre 5 et 500$ par jour

Le parrainage :
      • 10% sur 3 niveaux pour les packs

Les règles de repurchase :
      • 40% sur les packs
      • 60% sur les commissions de parrainage

Les processeurs de paiement :
      • Payza
      • STP
      • Perfect Money
      • Bitcoin
      • Payeer

J'offre 50% de RCB sur toutes mes commissions.

Mon lien :

-

Post was edited 2 times, last by “CiNoD” ().

@dede1987 mince il va falloir que je sois à la hauteur ! :D

@jeliot oui, c'est le petit bémol du programme. Je préfère rester positif car, sauf erreur de ma part, ça fait un petit moment qu'on en a pas eu de ce genre et je trouve que ça comble un manque à l'heure actuelle. Mais c'est clair qu'il faudra rester méfiant. RevAdBurst et 155profitads ont laissé de mauvais souvenirs... =O

Pour les 1500$, il faut faire un achat de pack et sélectionner "test money - 1500$". Les gains en direct live c'est toujours fun à regarder, surtout avec une grosse somme ! 8o

Le facebook du groupe officiel pour ceux qui veulent : facebook.com/groups/InstantAdBuzz/
      ​Greetings,

Welcome to all New Members who have found IAB since we go on pre-launch.
      We know you will love it here because InstantAdBuzz will really work.

We are over 500 members in about 4 days of pre-launch and we know we will
      grow to greater heights before the official launch on Monday the 18th of
      April 2016.

We have to thank our top leaders and promoters who believed in us and spread
      the word about us throughout the internet, through banners placements, link
      posting, forum marketing, social media marketing, etc.

In today's update, we want to give you some good reasons why IAB will be great
      and stay long-term so you can promote us with confidence to your team with the
      assurance that IAB team will keep it's part of the deal.

There are key points to show that IAB will be great and a strong evidence it
      will stay long term to build trust and credibility among our members.

Our Exceptional Service, Innovative Tools, restricted plans to keep funds in
      the system, external source of income, More advert space for advertisers that
      will bring funds to the system, dedicated support team that will respond to
      your tickets very fast, 24 hours Skype support, and above all the commitment
      of the management to run the program long term.

The commitment of purpose of the management running a particular program is paramount
      in the sustainability of the program and we have shown it through our Custom Script
      development, our state of the art design and fast customer service.

We strive to be the best in the industry, with superior customer service provided by
      people that will follow you up, make fast reply to your tickets, and provide real
      solutions to any issue. Members that has sent support ticket to us during this
      pre-launch can testify to this.

As a Business, We know if we give fast response to clear your misunderstanding on any
      issue, your doubts about the issue dies and the credibility of the company will raise
      because we are doing our job well.

We want you to promote IAB with confidence because we are fully behind you and we will
      do our best to keep our own part of the deal.

Have a blessed weekend
      InstantAdBuzz Team
      Sur AdBrook, tu avais commencé vachement tard si je me souviens bien. Pour AdvShare, j'ai pas suivi. Mais c'est certain qu'on ne peut pas savoir à l'avance sinon on serait tous millionnaires ! :D

Je trouve que l'admin communique bien et qu'il a l'air de vouloir monter un site durable. Mais bon entre les paroles et les actes, il y a des fois une sacré différence.