My Trending Ads

Punaise.........

@Adrien81 ... au départ je ne comprenais pas ce que tu voulais me dire.

Gros MDR. =O

Obligé de venir écrire... un ( autre ) Ti message pour CON JURER le sort. :P
      Mon "Pari Sportif" personnel est que le FUTURE AD PRO va tenir ( facile ) 10 ans
      déjà bientôt 2 ans... il reste encore ( au moins ) 8 ans... rejoint mon équipe

nous partageons et distillons en privé : infos et astuces.
      et bien je me rappel encore au lancement, le " choc des titans " comme disait @polo26 entre MTA et MRP :)

Mine de rien ce sont les 2 seuls de cette période encore la, qui payent encore , donc on etait pas si loin de la vérité :p Meme si Thubb / tws ont fait bcp plus de bruit au début ...

Bon MRP tire un peu la gueule depuis 2 semaines mais au moins avec des admins comme mentysis ou rezlord, des mecs qui ne veulent pas ruiner leur réput, et qui ont de l'expérience, et bien on voit la différence :) les gains ne sont pas énormes mais ca ne scam pas :thumbup:
      SURFING REQUIREMENT
      =====================

Site propagation is now completed in all places and surfing requirement is now back. Please make sure you surf 6 ads daily to qualify in our revenue sharing.

EARNINGS

Earnings are significantly dropping everyday - you will see this from our performance table "Last 10 Add Funds". Withdrawals are always higher than our daily sales, therefore it is affecting our revenue sharing. Despite of this performance we are still online and continuing and this time using my personal fund.

No drama, no alibi - daily sales are visible on the dashboard.

FUTURE FOR MTA

Personally I want to keep MTA online as long as we are receiving sales daily. MTA has proven its fair and transparency to the members without any sign of scam. We are 100% scam free advertising company and paying members with no drama. It is up to you if you still want MTA to continue and bring back the earning momentum as before.

No exception from other revenue share programs - earnings will go up if the sales are good.

WHO ARE STILL SUPPORTING MTA?
      Heu......
      il vient ( donc ) de dire qu'il n'y a plus d'argent et qu'il paye les demandes sur son argent personnel !

Ça peut être lissé d'un message dans quelques jours ( du genre ) :
      - N'ayant plus d'argent dans les "tiroirs"... je suis obligé de ... etc... etcc...

Je voulais patienter à "monter" à 20 ou 25 $....
      Bein là je viens de demander 18 $ ( tout rond ) :D
      Mon "Pari Sportif" personnel est que le FUTURE AD PRO va tenir ( facile ) 10 ans

Raphhh wrote:

Lui au moins, il continue à payer.

Ça a eu payé... Ça ne paye plus :

mes 329 Packs génèrent par jour... autour des 0,20 $ ( par jour ).

Ça fait "cher" les 6 Pubs à valider Alpha-Numériquement... qui durent ( en plus ) 3 Plombes !

En attendant.... si je "touche" cet argent... Je reviendrai vous en informer.

​Exprimez-vous

MTA UPDATE - 21 June 2016
      =======================

WITHDRAWALS

... All withdrawal requests are going to process, but a little bit late at this time while we wait for personal fund to come in. If you notice our sales are significantly dropping everyday (see Last10AddFunds) only receiving below $30 for the last 2 weeks. In the meantime, we are setting the maximum withdrawal at $100 per day ($700 per week), withdrawals are now open from Monday to Sunday.

EARNINGS

The current rate is set to 0.5% for all active plans while 1% for old plans which I believe is fair for the sales we are receiving at the moment. We are hoping that this will go up once our members returned and support the program. Additional promotional campaigns will be implemented too once our sales goes up again.

PREMIUM MEMBERSHIP

Starting today our Premium Membership will be activated again. Opps... please don't panic everything is taking into right place at MTA and we are doing our best to bring back the momentum. Implementing this membership will distinguish members who are supporting the program and will also help our revenue earning to go up again. The cost is the same - $5 every 30 days. Upgraded members will get 20 PPC 125x125 banner and sponsor will get 12% bonus for every referral. It is important to subscribe a membership if you have active add packs as they will not earn without it.

SERVER

We are using a VPS server at the moment, this is the reason why connection to the program is slow. The reason we shifted from dedicated server was the number of online members per day/session in the last 4 weeks is low (average of 5-8 members only) and for financial aspect as well. To boost the speed connection I will temporarily disable the captcha code. Please also help our server drive to free some space from your unused banners. Delete all banners that are not in used or out of advertising credits.

This is all for now and will send another newsletter regarding the result of this resolution. Thank you for your support MTA.

Have a nice day.

Regards,
      Redzlord

​En cette journée de la fête de la musique on célèbre le retour du membership obligatoire !!! \o/ :thumbsup: ​( et accessoirement la fin du programme pour moi )

Il indique avoir désactivé les codes captcha, mais ils sont toujours là à chaque pub pour l'instant.

C'est avec surprise que je viens de recevoir ma demande de paiement datant du 14 Juin,
      ( auquel je ne croyais plus du tout ... comme quoi ).

il est fort possible que ce soit le dernier me concernant,
      puisque ( comme vous ) je ne souhaite pas payer un MEMBER SHIP à 5 $ par mois

étant donné que je "récolte" seulement 0,20 $ par jour avec mes 235 Packs restant
      ( 125 d'anciens... anciens Packs et 200 nouveaux ).

Investi 10,85 $ ( en comptabilisant les Frais de dépôts )
      retiré 61,26 $ ( en déduisant les Frais de retraits )

ROI de 565 % ( je sauve les "meubles" )

Ce fut l'endroit ou j'y ai le MOINS investis ( en dépôts )
      ... mais au final mes Filleuls m'avaient fait "récoltés 222 $ en commissions.

Mais le FREIN du mini micro Taux Journalier ne m'a pas permis de pouvoir en retirer le "jus" maximal.

si REDZLORD refait un Business : Je ne le suivrais PAS car trop de modifications gelant et figeant toutes "avancées"

MTA est officiellement fermé par l'admin
      Voici son message

Good day All,

I would like to thank you for all your support to MTA. The time has come that MTA can't pull the trigger any longer and closing its door due to the following reasons:

1. Ad sales have declined significantly for the last 4 months
      2. Only 1% members are active at the moment
      3. Can't shoulder the monthly operation costs anymore

MTA operated for a total of 8 months. MTA have processed all withdrawal requests without delays since day 1 (no pending withdrawals), delivered all ad credits and operate fair and square and 100% transparent to the members.

Effective today MTA will no longer in service.

Once again thank you and hoping for the best to your online business ventures.

Regards,
      Redzlord
    • Utilisateur en ligne 2

2 Guests